Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Tentang Kita :')
Saturday 29 December 2012 | 13:06 | 0 comments
29/12/2012

Assalammualaikum

Annyeonghaseyo ~ Holla semua . Selamat pagi , Malaysia ! Hoho >_< dah macam orang meroyan pulak tengah pagi - pagi buta nie . 04.50 pagi ? Jyeahh ! tak boleh tdo . Thanks fer Yonghwa sebab tolong nyanyikan kita lagu Because I Miss You :') Okey , tengah rindu someone la . Seorang insan yang pernah share macam - macam dengan aku dari empat tahun lepas . Hope dapat terus share semua benda dgn dia tapi tak mungkin . Mustahil ! Dia dah takde . Bukanlah pergi dari dunia nie cuma dia pergi tinggalkan aku :') Dia dah takde kat sisi aku macam dulu - dulu . Rindu kenangan dulu bersama dia . Kau ingat tak , kita share macam - macamkan ? Kita pernah ketawa sama - sama . Nangis pun sama - sama . Kalo kau ade masalah dengan pakwe kau, gerenti aku sound balik pakwe kau tuh . Then , pakwe kau mtk maaf kat kau . Kau tahu tak , aku happy gyle bila dpt selesaikan masalah kau . Rasa macam berguna pulak jadi kawan kau . Tapi ! kadang - kadang aku pun suka susahkan kau . Aku suka tiru kau punya nota kalau aku tertinggal . Best sebab kau tak kerek dengan aku . Bila cuti , slalu jugak kita hang sama - samakan ? Mesti snap picture banyak - banyak . Kita ada persamaan iaitu suka snap gambar sendiri . Koya betul la kita nie ! Malah kita pernah ponteng sama - sama dulu . Haha ! ^^ nakalkan ? Weh ! aku rindu semua itu . Now , semua dah berubahkan ? Kau dah lain dan aku pun dah lain . Eh ! aku dah letih nak terus rendahkan ego untuk kau sebab kau tak pernah nak hargai . Aku dah tak mampu nak jadi kawan kau sebab aku dah tak kuat untuk kecewa terus dengan sikap kau . Next year , aku takkan ucap happy bufday lagi kat engkau tau ! Aku dah nekad nak tinggalkan semua tentang kita . Aku nak jugak friendship kita jadi macam friendship org lain tapi kalo aku sahaja yang berusaha , takde guna ! Eh ! dah letih menaip tentang kita dan dah letih menangis ingat semua kenangan indah tu . Kenangan terakhir yang kita share bersama , masa pergi Jomheboh 30/03/2012 . Lepas tu dah takde lagi sebab kau dah berubah ! Well , itu sahaja yang mampu aku taip tentang kita :')

Sayonara


Old things | New things