Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; MYMY :)
Wednesday 21 November 2012 | 16:26 | 0 comments
21/11/2012

Assalammualaikum

Annyeonghaseyo . korang ! aku nak buad entry special untuk someone nie . Okay , entry nie khas untuk MR MYMY . ^^ Hehe , korang mesti tertanya - tanyakan . apalah tuh MYMY ! Hah , MYMY tuh nama singkatan untuk Mohd Yusri Bin Mohd Yusof ;) Kenapa aku nak buad entry khas untuk dia ? Sbb dia 
S A H A B A T yang terbaikk . So , here we go :)



Act , aku nak ucap thanks untuk semalam . thanks sbb dengar masalah aku dan cuba tenangkan aku . Anyway , kau mmg TheBest ! kau slalu marah bila aku ckp aku dh lemah , kan ? tapi , sungguh ! semalam aku mmg dh sanagt lemah . Weh , thanks sbb teman aku text sampai subuh . klu takde kau , mesti aku dh gyle ! ( kau slalu ckp aku mmg dh gyle pun ) hahaha ! tak kesah la . Pak cik , aku janji dengan kau yang aku takkan lemah lagi . lepas nie aku nak kuat , kuat dan kuat mcm supergegel ;) Thanks tau untuk semalam dan thanks sbb ade dgn aku . maaf , semalam aku ganggu kau kerja . tapi , aku dh takde kawan lain yang boleh dgr mslh aku . K la , thanks again ! Aku sayang kau sbb kau kawan terbaik aku ;)

Sayonara ♥


Old things | New things