Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Hadiah Dari Papa :)
Wednesday 14 November 2012 | 13:43 | 0 comments

14/11/2012 

Assalammualaikum

Hoho ! hari ini kuar lagi dgn family . tp , just berempat iaitu papa , mama , aku & Iman. Along dh balik KL ptg kemarin , echa pun ikut along . K la , hari ini just kuar makan tengah/hari kat Restoran Basir kat Durian Burung . Lepas makan , pergi beli barang kedai dekat Mydin Mall . Act , tak berapa nak sihat . Tp , aku kan KakiJalan so takkan m'lepaskan setiap peluang yang ade . Hahaha ! Selepas tuh , papa round dekat Pasar Kedai Payang . T'tiba mama ckp "Wahh , banyaknya bear !" makk , spantas yang mngkin aku pusing kiri dan mmg banyak btol bear . Aku pun t'kuar ayat nie "wahhh , comey nye! Tp , yang boleh buad aku dapat heart attack bile papa t'tiba park kereta then ckp "pergi beli . pakai duit papa !" ohgosh , cpt aje aku mengangguk dan ajak mama pergi beli . And pilihan aku adalah seperti yang dibawah . Check it out ;)

Ini dia pilihan aku .
Siap ada nama tau !
Panggil dia "Cik Yun" :)

Hah , aku berpakaian simple untuk hari semalam .
* masa nie tgh berangan nak jadi puteri pantai *

Sayonara ♥



Old things | New things